• ul. Jórskiego 22; 03-584 Warszawa
  • Tel. 22/6789666

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Co zrobić, żeby szybko zasnąć?

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Co zrobić, żeby szybko zasnąć?

       Trudności z zasypianiem wywołane stresem oraz szybkim trybem życia nie są rzadkim zjawiskiem. Kluczem do ich rozwiązania może być zadbanie o odpowiednie otoczenie w sypialni, zrezygnowanie z korzystania z urządzeń elektronicznych, ćwiczenia oddechowe, a także pomocniczo sięgnięcie po zioła lub suplementy diety.       

1. Odłóż smartfon i inne urządzenia elektroniczne

Minimum na godzinę przed zaśnięciem (a najlepiej na trzy godziny) nie powinno się sięgać po komórkę, tablet czy laptopa. Wszystko za sprawą niebieskiego światła, które emitują ekrany tych urządzeń. Silnie hamuje ono wydzielanie melatoniny („hormonu snu”), ponieważ mózg odbiera je jako światło dzienne.

Z tego powodu większość gadżetów ma opcję trybu nocnego, który włącza się w godzinach wieczornych. Ich światło zmienia się wówczas na ciepłe, dzięki czemu nie męczą one oczu ani nie zaburzają rytmu dobowego.

2. Zioła i suplementy

Osobom, które narzekają na trudności ze snem, często zaleca się picie naparów ziołowych lub roślinne tabletki nasenne. Mowa w szczególności o melisie, lawendzie, walerianie, szyszkach chmielu oraz męczennicy. Spokojny sen wspierają także suplementy diety, np. Miralo Sen na noc.

Miralo Sen zawiera ekstrakt z ashwagandhy oraz melatoninę, które pomagają skrócić czas zasypiania oraz wspomagają nadejście snu. [1] Wysoka zawartość składników aktywnych zawartych w Miralo Sen sprawia, że wystarczy przyjąć przed snem tylko jedną kapsułkę.

Suplement diety Miralo Sen na noc może być także stosowany przez osoby wykonujące pracę zmianową lub podróżujące w różnych strefach czasowych.

3. Technika 4-7-8

Dla osób, które mają problemy z zaśnięciem, ratunkiem może być technika oddychania 4-7-8. Pierwszym krokiem jest mocny wydech przez usta. Drugim – wstrzymanie oddechu na siedem sekund, a trzecim wydychanie powietrza ustami przez kolejne osiem sekund. Całość należy powtórzyć cztery razy. Technika ta dostarcza organizmowi więcej tlenu i pozwala się zrelaksować. U niektórych osób pozwala ona zasnąć nawet w minutę!

4. Zadbaj o odpowiednie otoczenie

Spokojny sen może zaburzyć też zbyt wysoka temperatura w sypialni. Jeśli wynosi ona powyżej 21 stopni Celsjusza, organizm rozpoczyna proces termoregulacji – przyspiesza krążenie krwi, naczynia krwionośne rozszerzają się, na skórze pojawia się pot. Zamiast wypoczywać, mózg skupia się na obniżeniu temperatury ciała.

Osoby, które w nocy doznały przegrzania, w ciągu dnia są rozbite, osłabione i mają problemy z koncentracją. Wzrasta także poziom kortyzolu, czyli tak zwanego hormonu stresu.

Oprócz temperatury panującej w sypialni istotne znaczenie ma także materiał, z którego wykonana jest pościel. Syntetyczne włókna takie jak poliester uniemożliwiają skórze oddychanie. Najlepsze będą zatem tkaniny naturalne – bawełna, len lub jedwab. Ważnym czynnikiem jest również poziom nawilżenia powietrza w sypialni – powinien on oscylować między 40 a 60%.

 

Przypis:

  1. [1] Korzystne działanie występuje w przypadku spożycia 1 mg

Ciekawostki

Loty w tunelu aerodynamicznym w Warszawie

Jaki prezent na Wielkanoc wybrać?

Joga sposobem na siebie

Bonusy bukmacherskie na początek 2020 roku

Dlaczego należy chronić się przed stonkami ziemniaczanymi?

How to Build a Great Web & Mobile Marketplace

Totolotek – renomowane zakłady bukmacherskie z tradycją

Szukasz telefonu - postaw na Samsung Galaxy!

Co wędkarz powinien kupić pod koniec zimy?

Gdzie wymienić stare wycofane banknoty?

Systemy gipsowe – na jaki się zdecydować?

Wieczór kawalerski Warszawa

Jak ubierać niemowlę na wiosnę?

Zabawa w plenerze – jak przygotować letnie przyjecie

Sterowanie oświetleniem - urządzamy inteligentny dom

Najszybszy Internet – jaki wybrać?

Zwierzak w prezencie – i co dalej?

Dlaczego warto uczyć dzieci rysunku?

Własna bluza z nadrukiem?

Zabawy i łamigłówki. W jakim wieku dać dziecku krzyżówkę?

Metody usuwania zmarszczek

Najlepsze marki wędkarskie w niskich cenach

Tu o bezpieczeństwo dba Pikuś - ubezpieczenie nie tylko dla Uczniów

W jaki sposób przygotować się do łowienia ryb zimą?

Dobry psycholog rodzinny w Warszawie - profesjonalna pomoc w PsychoCare

Medical App Development

Imprezy muzyczne, których nie można przegapić – sprawdź co będzie się działo we Wrocławiu w najbliższych miesiącach

Podłoga drewniana – idealna do każdego wnętrza

Rozwiń swoje hobby - kurs rysunku w Warszawie

Wakacje w Warszawie. Poznaj atrakcje dla całej rodziny

Obstawianie zakładów na żywo

Bukmacher to nie tylko piłka nożna

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Pomoc drogowa na terenie Warszawy

Opieka nad bliskimi zmagającymi się z NTM

Prezent dla niej - jaki wybrać, aby był zaskakujący i oryginalny?

Specjalny wysłannik donosi...

Nie wolno lekceważyć wieczoru panieńskiego

Jak dbać o dobrą jakość lodowiska?

Praca na Jobsora

Historia zakładów bukmacherskich w Polsce

To nie musi kosztować...

Sprzęt i akcesoria niezbędne do wędkowania

Zatańcz ze mną!

5 powodów dla których warto skorzystać z firmy przeprowadzkowej w Warszawie

Podolog dla seniora - czy jest konieczny?

Odkryj magiczny świat wraz z Elle i Lottie

Przestrzeń eventowa dla organizacji zajęć

Niebo nad Polską pełne samolotów

Ogłoszenia usługi

Tak to miało być...

Rodzaje bonusów bukmacherskich i ich zalety dla typerów

Jaką umowę podpisać z wykonawcą usługi?

Nie nudź się w domu – posłuchaj najlepszych koncertów

Repertuar Warszawskich teatrów w styczniu

Prywatne przedszkole - wszystko co najlepsze dla twojego dziecka

Jaki ekran wybrać do kina samochodowego lub plenerowego?

Kurs języka polskiego: grupowy, indywidualny, a może specjalistyczny?

Sale zabaw dla dzieci. Zabawa na sto dwa!

Zakład o największy hit lata?

Co zrobić, żeby szybko zasnąć?

Wczasy w raju – najpiękniejsze plaże w Tajlandii

Profesjonalne spodnie do ćwiczeń

Kosz okolicznościowy – udany prezent świąteczny dla firm

10 pomysłów na wyjazd weekendowy w 2020

Jak przygotować teczkę rysunkową?

Auto detailing – 3 sposoby na odzyskanie dawnego wyglądu samochodu

Emocje coraz bliżej

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Wolna sobota

Co zrobić, żeby szybko zasnąć?

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Co zrobić, żeby szybko zasnąć?

       Trudności z zasypianiem wywołane stresem oraz szybkim trybem życia nie są rzadkim zjawiskiem. Kluczem do ich rozwiązania może być zadbanie o odpowiednie otoczenie w sypialni, zrezygnowanie z korzystania z urządzeń elektronicznych, ćwiczenia oddechowe, a także pomocniczo sięgnięcie po zioła lub suplementy diety.       

1. Odłóż smartfon i inne urządzenia elektroniczne

Minimum na godzinę przed zaśnięciem (a najlepiej na trzy godziny) nie powinno się sięgać po komórkę, tablet czy laptopa. Wszystko za sprawą niebieskiego światła, które emitują ekrany tych urządzeń. Silnie hamuje ono wydzielanie melatoniny („hormonu snu”), ponieważ mózg odbiera je jako światło dzienne.

Z tego powodu większość gadżetów ma opcję trybu nocnego, który włącza się w godzinach wieczornych. Ich światło zmienia się wówczas na ciepłe, dzięki czemu nie męczą one oczu ani nie zaburzają rytmu dobowego.

2. Zioła i suplementy

Osobom, które narzekają na trudności ze snem, często zaleca się picie naparów ziołowych lub roślinne tabletki nasenne. Mowa w szczególności o melisie, lawendzie, walerianie, szyszkach chmielu oraz męczennicy. Spokojny sen wspierają także suplementy diety, np. Miralo Sen na noc.

Miralo Sen zawiera ekstrakt z ashwagandhy oraz melatoninę, które pomagają skrócić czas zasypiania oraz wspomagają nadejście snu. [1] Wysoka zawartość składników aktywnych zawartych w Miralo Sen sprawia, że wystarczy przyjąć przed snem tylko jedną kapsułkę.

Suplement diety Miralo Sen na noc może być także stosowany przez osoby wykonujące pracę zmianową lub podróżujące w różnych strefach czasowych.

3. Technika 4-7-8

Dla osób, które mają problemy z zaśnięciem, ratunkiem może być technika oddychania 4-7-8. Pierwszym krokiem jest mocny wydech przez usta. Drugim – wstrzymanie oddechu na siedem sekund, a trzecim wydychanie powietrza ustami przez kolejne osiem sekund. Całość należy powtórzyć cztery razy. Technika ta dostarcza organizmowi więcej tlenu i pozwala się zrelaksować. U niektórych osób pozwala ona zasnąć nawet w minutę!

4. Zadbaj o odpowiednie otoczenie

Spokojny sen może zaburzyć też zbyt wysoka temperatura w sypialni. Jeśli wynosi ona powyżej 21 stopni Celsjusza, organizm rozpoczyna proces termoregulacji – przyspiesza krążenie krwi, naczynia krwionośne rozszerzają się, na skórze pojawia się pot. Zamiast wypoczywać, mózg skupia się na obniżeniu temperatury ciała.

Osoby, które w nocy doznały przegrzania, w ciągu dnia są rozbite, osłabione i mają problemy z koncentracją. Wzrasta także poziom kortyzolu, czyli tak zwanego hormonu stresu.

Oprócz temperatury panującej w sypialni istotne znaczenie ma także materiał, z którego wykonana jest pościel. Syntetyczne włókna takie jak poliester uniemożliwiają skórze oddychanie. Najlepsze będą zatem tkaniny naturalne – bawełna, len lub jedwab. Ważnym czynnikiem jest również poziom nawilżenia powietrza w sypialni – powinien on oscylować między 40 a 60%.

 

Przypis:

  1. [1] Korzystne działanie występuje w przypadku spożycia 1 mg

Reklama

Ciekawostki