• ul. Jórskiego 22; 03-584 Warszawa
  • Tel. 22/6789666

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Ciekawostki

Kod promocyjny

Graj legalnie!

Obstawianie zakładów na żywo

Najpiękniejsze kina świata

10 pomysłów na wyjazd weekendowy w 2020

Jak obniżyć składkę OC o ponad 50%?

Jak otworzyć drzwi bez kluczyka – metoda na zatrzaśnięte drzwi

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Odkryj magiczny świat wraz z Elle i Lottie

Praca na Jobsora

Repertuar Warszawskich teatrów w styczniu

Kurs języka angielskiego dla seniorów – zalety

Zabawa w plenerze – jak przygotować letnie przyjecie

Najlepsze marki wędkarskie w niskich cenach

Jak wyczyścić żelazko z kamienia?

Jaki prezent na Wielkanoc wybrać?

Co zrobić, żeby szybko zasnąć?

Szukasz telefonu - postaw na Samsung Galaxy!

Nie wolno lekceważyć wieczoru panieńskiego

Weekend na Malcie

Nie dajmy się jesiennej chandrze

Metody usuwania zmarszczek

Gdzie wymienić stare wycofane banknoty?

Ceny mieszkań w Warszawie.

Przestrzeń eventowa dla organizacji zajęć

Strzelectwo - to dyscyplina dla każdego

Choroby dziąseł. Jak je diagnozować i leczyć?

Kosz okolicznościowy – udany prezent świąteczny dla firm

Systemy gipsowe – na jaki się zdecydować?

Kurs języka polskiego: grupowy, indywidualny, a może specjalistyczny?

Bukmacher to nie tylko piłka nożna

To nie musi kosztować...

Prezent dla niej - jaki wybrać, aby był zaskakujący i oryginalny?

Wieczór kawalerski Warszawa

Hobby za kredyt, czyli skąd wziąć pieniądze na drogie pasje dziecka

Imprezy muzyczne, których nie można przegapić – sprawdź co będzie się działo we Wrocławiu w najbliższych miesiącach

Wskazówki dla typujących skoki narciarskie u bukmachera

Tak to miało być...

Podłoga drewniana – idealna do każdego wnętrza

Dzieci w różnych szkołach to nie problem

Ogłoszenia usługi

Sala prawdziwego kinomaniaka – jak ma wyglądać?

Boliwia wycieczki do Ameryki Południowej

Najszybszy Internet – jaki wybrać?

Kogis zaprasza dzieci na obozy i kolonie

Opieka nad bliskimi zmagającymi się z NTM

Jak skutecznie uczyć się słownictwa w języku angielskim?

Illegal Noise – specjalny projekt dla miłośników hip-hopu

Co wędkarz powinien kupić pod koniec zimy?

Fame MMA 4. Co czeka nas w Częstochowie?

Gdzie kupić suchy lód Warszawa

Nie ma to jak zabawa!

Sprzęt i akcesoria niezbędne do wędkowania

Jak zostać konserwatorem dzieł sztuki?

Sezon grillowy czas zacząć!

Własna bluza z nadrukiem?

Wczasy w raju – najpiękniejsze plaże w Tajlandii

Jak zorganizować niezapomniany wieczór kawalerski lub panieński?

Jak dbać o dobrą jakość lodowiska?

Totolotek – renomowane zakłady bukmacherskie z tradycją

Łazienkowska galeria sław

Jak pożyczyć pieniądze przez internet?

Bonusy bukmacherskie na początek 2020 roku

Zatańcz ze mną!

Zasady picia alkoholu

5 powodów dla których warto skorzystać z firmy przeprowadzkowej w Warszawie

Joga sposobem na siebie

Zabawy i łamigłówki. W jakim wieku dać dziecku krzyżówkę?

Najbardziej przydatne akcesoria wędkarskie

Profesjonalne spodnie do ćwiczeń

Wakacje w Warszawie. Poznaj atrakcje dla całej rodziny

W jaki sposób przygotować się do łowienia ryb zimą?

Co, oprócz wynajmu samochodu, oferują wypożyczalnie aut w Warszawie?

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Wolna sobota

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Reklama

Ciekawostki