• ul. Jórskiego 22; 03-584 Warszawa
  • Tel. 22/6789666

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Ciekawostki

5 pomysłów na prezent ślubny

Historia zakładów bukmacherskich w Polsce

Najlepsze imprezy techno w tym roku - na co zarezerwować bilety już dziś?

Jak ubierać niemowlę na wiosnę?

5 powodów dla których warto skorzystać z firmy przeprowadzkowej w Warszawie

Sterowanie oświetleniem - urządzamy inteligentny dom

Podolog dla seniora - czy jest konieczny?

Niebo nad Polską pełne samolotów

Najtańsze mieszkania w polskich miastach - ranking nieruchomości

Sprzęt i akcesoria niezbędne do wędkowania

Zatańcz ze mną!

Własna bluza z nadrukiem?

Sale zabaw dla dzieci. Zabawa na sto dwa!

Opieka nad bliskimi zmagającymi się z NTM

Co wędkarz powinien kupić pod koniec zimy?

To nie musi kosztować...

Mieszkanie z rynku wtórnego czy pierwotnego?

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Muzyka, której szukasz

Rodzaje bonusów bukmacherskich i ich zalety dla typerów

Dlaczego należy chronić się przed stonkami ziemniaczanymi?

Nie wolno lekceważyć wieczoru panieńskiego

Jaki prezent na Wielkanoc wybrać?

Pomoc drogowa na terenie Warszawy

Repertuar Warszawskich teatrów w styczniu

Zwierzak w prezencie – i co dalej?

Zakład o największy hit lata?

Tu o bezpieczeństwo dba Pikuś - ubezpieczenie nie tylko dla Uczniów

Jeśli nie garaż murowany, to może blaszany?

Specjalny wysłannik donosi...

Wczasy w raju – najpiękniejsze plaże w Tajlandii

Liceum dla dorosłych - sposób na uzupełnienie wykształcenia

Jak mieszka się na Mokotowie?

How to Build a Great Web & Mobile Marketplace

Dobry catering dietetyczny w Warszawie, czyli jaki? Podpowiadamy, jak wybrać dietę pudełkową

Nie nudź się w domu – posłuchaj najlepszych koncertów

Wieczór kawalerski Warszawa

Jak wybrać ekipę do remontu mieszkania w Warszawie?

Zabawy i łamigłówki. W jakim wieku dać dziecku krzyżówkę?

Loty w tunelu aerodynamicznym w Warszawie

Dlaczego warto zamieszkać na Ochocie?

Kurs języka polskiego: grupowy, indywidualny, a może specjalistyczny?

Euforia czy tragedia? Jakie oczekiwania przed Euro 2020?

Metody usuwania zmarszczek

Systemy gipsowe – na jaki się zdecydować?

Event firmowy? Tylko z Agencją Argentum Event!

Tak to miało być...

W jaki sposób przygotować się do łowienia ryb zimą?

Auto detailing – 3 sposoby na odzyskanie dawnego wyglądu samochodu

Kiedy warto skorzystać z zabiegów medycyny estetycznej?

Prywatne przedszkole - wszystko co najlepsze dla twojego dziecka

Dlaczego warto uczyć dzieci rysunku?

Obstawianie zakładów na żywo

Na jaki kurs niemieckiego online warto się zapisać?

Rozwiń swoje hobby - kurs rysunku w Warszawie

Podłoga drewniana – idealna do każdego wnętrza

Medical App Development

Jaki ekran wybrać do kina samochodowego lub plenerowego?

Odkryj magiczny świat wraz z Elle i Lottie

Jak przygotować teczkę rysunkową?

Emocje coraz bliżej

Biuro rachunkowe – pomoc ważniejsza niż może się to wydawać!

Co zrobić, żeby szybko zasnąć?

Najlepsze marki wędkarskie w niskich cenach

Jaką umowę podpisać z wykonawcą usługi?

Umowa o pośrednictwo - do czego zobowiązuje i czy warto ją podpisać?

Dobry psycholog rodzinny w Warszawie - profesjonalna pomoc w PsychoCare

Jak dbać o dobrą jakość lodowiska?

10 pomysłów na wyjazd weekendowy w 2020

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Wolna sobota

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Reklama

Ciekawostki