• ul. Jórskiego 22; 03-584 Warszawa
  • Tel. 22/6789666

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Ciekawostki

Medical App Development

Jaki ekran wybrać do kina samochodowego lub plenerowego?

Bonusy bukmacherskie na początek 2020 roku

Repertuar Warszawskich teatrów w styczniu

Odkryj magiczny świat wraz z Elle i Lottie

Pomoc drogowa na terenie Warszawy

Dlaczego należy chronić się przed stonkami ziemniaczanymi?

Dobry psycholog rodzinny w Warszawie - profesjonalna pomoc w PsychoCare

Obstawianie zakładów na żywo

Jak ubierać niemowlę na wiosnę?

Totolotek – renomowane zakłady bukmacherskie z tradycją

Prywatne przedszkole - wszystko co najlepsze dla twojego dziecka

Gdzie wymienić stare wycofane banknoty?

Jaką umowę podpisać z wykonawcą usługi?

Tak to miało być...

Tu o bezpieczeństwo dba Pikuś - ubezpieczenie nie tylko dla Uczniów

W jaki sposób przygotować się do łowienia ryb zimą?

Zatańcz ze mną!

Rodzaje bonusów bukmacherskich i ich zalety dla typerów

Joga sposobem na siebie

Nie wolno lekceważyć wieczoru panieńskiego

Podłoga drewniana – idealna do każdego wnętrza

Specjalny wysłannik donosi...

Podolog dla seniora - czy jest konieczny?

Wakacje w Warszawie. Poznaj atrakcje dla całej rodziny

Dlaczego warto uczyć dzieci rysunku?

Najszybszy Internet – jaki wybrać?

Co wędkarz powinien kupić pod koniec zimy?

Praca na Jobsora

Imprezy muzyczne, których nie można przegapić – sprawdź co będzie się działo we Wrocławiu w najbliższych miesiącach

Najlepsze marki wędkarskie w niskich cenach

Co zrobić, żeby szybko zasnąć?

Jak dbać o dobrą jakość lodowiska?

Zabawa w plenerze – jak przygotować letnie przyjecie

Jaki prezent na Wielkanoc wybrać?

Sale zabaw dla dzieci. Zabawa na sto dwa!

Nie nudź się w domu – posłuchaj najlepszych koncertów

Zakład o największy hit lata?

Ogłoszenia usługi

Kosz okolicznościowy – udany prezent świąteczny dla firm

Sprzęt i akcesoria niezbędne do wędkowania

Emocje coraz bliżej

5 powodów dla których warto skorzystać z firmy przeprowadzkowej w Warszawie

Systemy gipsowe – na jaki się zdecydować?

Bukmacher to nie tylko piłka nożna

Szukasz telefonu - postaw na Samsung Galaxy!

Własna bluza z nadrukiem?

Jak przygotować teczkę rysunkową?

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wczasy w raju – najpiękniejsze plaże w Tajlandii

Sterowanie oświetleniem - urządzamy inteligentny dom

Prezent dla niej - jaki wybrać, aby był zaskakujący i oryginalny?

How to Build a Great Web & Mobile Marketplace

Niebo nad Polską pełne samolotów

Auto detailing – 3 sposoby na odzyskanie dawnego wyglądu samochodu

To nie musi kosztować...

10 pomysłów na wyjazd weekendowy w 2020

Przestrzeń eventowa dla organizacji zajęć

Profesjonalne spodnie do ćwiczeń

Historia zakładów bukmacherskich w Polsce

Opieka nad bliskimi zmagającymi się z NTM

Zwierzak w prezencie – i co dalej?

Kurs języka polskiego: grupowy, indywidualny, a może specjalistyczny?

Wieczór kawalerski Warszawa

Zabawy i łamigłówki. W jakim wieku dać dziecku krzyżówkę?

Rozwiń swoje hobby - kurs rysunku w Warszawie

Metody usuwania zmarszczek

Loty w tunelu aerodynamicznym w Warszawie

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Wolna sobota

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Reklama

Ciekawostki