• ul. Jórskiego 22; 03-584 Warszawa
  • Tel. 22/6789666

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Ciekawostki

Firma sprzątająca biura – czy sprawdzi się jako biznes?

Jakie efekty może przynieść nauka poprzez zabawę

Auto detailing – 3 sposoby na odzyskanie dawnego wyglądu samochodu

Sale zabaw dla dzieci. Zabawa na sto dwa!

3 sukienki, które założysz do pracy i nie zaburzysz dress-code’u!

Jak ubierać niemowlę na wiosnę?

Jak sprawdzają się ekspresy marki Krups?

Historia zakładów bukmacherskich w Polsce

Pomoc drogowa na terenie Warszawy

Najlepsze imprezy techno w tym roku - na co zarezerwować bilety już dziś?

Jak zachęcić dziecko do aktywności na zewnątrz nawet w deszczowe dni?

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Muzyka, której szukasz

Kiedy zdecydować się na meble na wymiar?

Rolety - przewodnik po dostępnych rodzajach

Jaki prezent na Wielkanoc wybrać?

Jak przygotować teczkę rysunkową?

Żywopłot – praktyczne przemyślenia

5 pomysłów na prezent ślubny

W jaki sposób przygotować się do łowienia ryb zimą?

Specjalny wysłannik donosi...

Jak zaplanować remont w mieszkania?

Kolory szat liturgicznych - jakie mają znaczenie?

Rozwiń swoje hobby - kurs rysunku w Warszawie

Jaką umowę podpisać z wykonawcą usługi?

Agencja eventowa w Warszawie? Wiemy, którą firmę wybrać

Czym się charakteryzują lampy UV do wody?

Komplet dresowy - jak nosić i z czym łączyć?

Jak bezproblemowo przeprowadzić remont mieszkania w bloku?

Event firmowy? Tylko z Agencją Argentum Event!

Jak uczyć się podczas studiów, by osiągać dobre wyniki?

Jak wybrać ekipę do remontu mieszkania w Warszawie?

Zakupy z personal shopperem

Lokalne pozycjonowanie stron - dlaczego przedsiębiorcy powinni je stosować?

Liceum dla dorosłych - sposób na uzupełnienie wykształcenia

Festiwale muzyczne – jak wybrać najlepszy?

Discovery Phase For Software Development: How Much Does It Cost?

Euforia czy tragedia? Jakie oczekiwania przed Euro 2020?

Odżywki białkowe - wsparcie diety nie tylko dla sportowców

Tak to miało być...

Jaki ekran wybrać do kina samochodowego lub plenerowego?

Jak najlepiej ubezpieczyć dziecko na rok szkolny 2022/23?

Podłoga drewniana – idealna do każdego wnętrza

Naprawa iphone

Jak mieszka się na Mokotowie?

Jak dbać o dobrą jakość lodowiska?

Rola gier w rozwoju dzieci

Deski gastronomiczne, na które warto zwrócić uwagę

Mieszkanie z rynku wtórnego czy pierwotnego?

Loty w tunelu aerodynamicznym w Warszawie

Sterowanie oświetleniem - urządzamy inteligentny dom

Co zrobić, żeby szybko zasnąć?

Prywatne przedszkole - wszystko co najlepsze dla twojego dziecka

5 pomysłów na zabawę z psem

Popularne festiwale - bilety na imprezy masowe

Problemy ze snem?

Zabawki dla dzieci w każdym wieku

Jakie buty na jesień? 5 propozycji na ciekawe stylistyki

How to Build a Great Web & Mobile Marketplace

Ekspresy do kawy - pomysł na dobry poranek

Jeśli nie garaż murowany, to może blaszany?

Bez wychodzenia z domu – gdzie w stolicy najlepiej zamówić burgera

To nie musi kosztować...

Szkolenia i kursy pedagogiczne dla opiekunów żłobkowych i przedszkolnych

Najtańsze mieszkania w polskich miastach - ranking nieruchomości

Torebki Monnari - listonoszki i shopperki na jesień 2021

Jaki sport warto uprawiać na wiosnę

Buty dla dzieci - jak wybrać właściwą parę?

Zwierzak w prezencie – i co dalej?

Ubezpieczenia w Warszawie dla posiadaczy samochodów osobowych – o czym warto pamiętać?

Biuro rachunkowe – pomoc ważniejsza niż może się to wydawać!

Na jaki kurs niemieckiego online warto się zapisać?

Dobry psycholog rodzinny w Warszawie - profesjonalna pomoc w PsychoCare

Dlaczego warto uczyć dzieci rysunku?

Zatańcz ze mną!

Kropelkowe nawadnianie ogrodów – co warto o nim wiedzieć?

Pergole tarasowe - idealne rozwiązanie dla twojego domu

Przełom w biznesie franczyzowym – zabezpieczenie przed ryzykiem ekonomicznym

Nie nudź się w domu – posłuchaj najlepszych koncertów

Systemy gipsowe – na jaki się zdecydować?

Dlaczego warto zamieszkać na Ochocie?

Copix najlepszy serwis kserokopiarek Konica Minolta

Niebo nad Polską pełne samolotów

Jakie suplementy przyjmować będąc wegetarianinem?

Domy Krępa - połączenie spokoju przedmieść z wygodą centrum miasta

Jak sobie radzić z chronicznym zmęczeniem?

Przekąski na urodzinowe przyjęcie

Opieka nad bliskimi zmagającymi się z NTM

Jak zaplanować oświetlenie salonu?

Kompleksowe sprzątanie mieszkania - Warszawa, Kraków, Wrocław

Kiedy powinno się rozpocząć terapię DDA lub DDD?

Opuchlizna nóg - jak z nią walczyć?

Kiedy warto skorzystać z zabiegów medycyny estetycznej?

Zrezygnuj z tłuszczu, ale nie ze smaku – czym podkręcić smak niskotłuszczowych dań?

Dlaczego należy chronić się przed stonkami ziemniaczanymi?

Medical App Development

Umowa o pośrednictwo - do czego zobowiązuje i czy warto ją podpisać?

Podolog dla seniora - czy jest konieczny?

Oczyszczające zabiegi na twarz – co wybrać?

Dobry catering dietetyczny w Warszawie, czyli jaki? Podpowiadamy, jak wybrać dietę pudełkową

Czym jest burza? Jak powstaje i gdzie jest na żywo na mapie

Odkryj magiczny świat wraz z Elle i Lottie

Kamizelka wraca na salony

Przedszkole Pruszków - wybierz Koziołki

Buty dziecięce marki bobux - zdrowie, wygoda i najwyższa jakość wykonania

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Wolna sobota

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Reklama

Ciekawostki