• ul. Jórskiego 22; 03-584 Warszawa
  • Tel. 22/6789666

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Ciekawostki

Joga sposobem na siebie

W jaki sposób przygotować się do łowienia ryb zimą?

Obstawianie zakładów na żywo

Szukasz telefonu - postaw na Samsung Galaxy!

Ogłoszenia usługi

Jak zorganizować niezapomniany wieczór kawalerski lub panieński?

Wczasy w raju – najpiękniejsze plaże w Tajlandii

Nie nudź się w domu – posłuchaj najlepszych koncertów

Nie wolno lekceważyć wieczoru panieńskiego

Jak obniżyć składkę OC o ponad 50%?

Przestrzeń eventowa dla organizacji zajęć

Ceny mieszkań w Warszawie.

Imprezy muzyczne, których nie można przegapić – sprawdź co będzie się działo we Wrocławiu w najbliższych miesiącach

Prezent dla niej - jaki wybrać, aby był zaskakujący i oryginalny?

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Własna bluza z nadrukiem?

Dobry psycholog rodzinny w Warszawie - profesjonalna pomoc w PsychoCare

Kurs języka angielskiego dla seniorów – zalety

Jak dbać o dobrą jakość lodowiska?

Praca na Jobsora

Zabawy i łamigłówki. W jakim wieku dać dziecku krzyżówkę?

Tak to miało być...

Najszybszy Internet – jaki wybrać?

Jak zostać konserwatorem dzieł sztuki?

Opieka nad bliskimi zmagającymi się z NTM

Totolotek – renomowane zakłady bukmacherskie z tradycją

Zakład o największy hit lata?

Zabawa w plenerze – jak przygotować letnie przyjecie

Zatańcz ze mną!

Bonusy bukmacherskie na początek 2020 roku

Illegal Noise – specjalny projekt dla miłośników hip-hopu

Kurs języka polskiego: grupowy, indywidualny, a może specjalistyczny?

Gdzie wymienić stare wycofane banknoty?

Co zrobić, żeby szybko zasnąć?

Łazienkowska galeria sław

Jak pożyczyć pieniądze przez internet?

Metody usuwania zmarszczek

Wakacje w Warszawie. Poznaj atrakcje dla całej rodziny

Repertuar Warszawskich teatrów w styczniu

Fame MMA 4. Co czeka nas w Częstochowie?

Bukmacher to nie tylko piłka nożna

5 powodów dla których warto skorzystać z firmy przeprowadzkowej w Warszawie

Emocje coraz bliżej

Wskazówki dla typujących skoki narciarskie u bukmachera

Jak otworzyć drzwi bez kluczyka – metoda na zatrzaśnięte drzwi

Niebo nad Polską pełne samolotów

To nie musi kosztować...

Jak ubierać niemowlę na wiosnę?

Wieczór kawalerski Warszawa

Jak wyczyścić żelazko z kamienia?

Boliwia wycieczki do Ameryki Południowej

Kosz okolicznościowy – udany prezent świąteczny dla firm

10 pomysłów na wyjazd weekendowy w 2020

Co, oprócz wynajmu samochodu, oferują wypożyczalnie aut w Warszawie?

Specjalny wysłannik donosi...

Profesjonalne spodnie do ćwiczeń

Najbardziej przydatne akcesoria wędkarskie

Systemy gipsowe – na jaki się zdecydować?

Co wędkarz powinien kupić pod koniec zimy?

Kod promocyjny

Jak skutecznie uczyć się słownictwa w języku angielskim?

Najpiękniejsze kina świata

Sprzęt i akcesoria niezbędne do wędkowania

Najlepsze marki wędkarskie w niskich cenach

Jaki prezent na Wielkanoc wybrać?

Podłoga drewniana – idealna do każdego wnętrza

Weekend na Malcie

Odkryj magiczny świat wraz z Elle i Lottie

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Wolna sobota

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Reklama

Ciekawostki