• ul. Jórskiego 22; 03-584 Warszawa
  • Tel. 22/6789666

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Ciekawostki

Podłoga drewniana – idealna do każdego wnętrza

Najlepsze marki wędkarskie w niskich cenach

Dobry psycholog rodzinny w Warszawie - profesjonalna pomoc w PsychoCare

Systemy gipsowe – na jaki się zdecydować?

Nie wolno lekceważyć wieczoru panieńskiego

Dlaczego należy chronić się przed stonkami ziemniaczanymi?

Jak ubierać niemowlę na wiosnę?

Emocje coraz bliżej

Pomoc drogowa na terenie Warszawy

Kurs języka polskiego: grupowy, indywidualny, a może specjalistyczny?

Metody usuwania zmarszczek

Kiedy warto skorzystać z zabiegów medycyny estetycznej?

Jaką umowę podpisać z wykonawcą usługi?

Jak przygotować teczkę rysunkową?

Rodzaje bonusów bukmacherskich i ich zalety dla typerów

Rozwiń swoje hobby - kurs rysunku w Warszawie

Wieczór kawalerski Warszawa

Nie nudź się w domu – posłuchaj najlepszych koncertów

Zatańcz ze mną!

Niebo nad Polską pełne samolotów

Zwierzak w prezencie – i co dalej?

Tu o bezpieczeństwo dba Pikuś - ubezpieczenie nie tylko dla Uczniów

Zakład o największy hit lata?

Sprzęt i akcesoria niezbędne do wędkowania

Sterowanie oświetleniem - urządzamy inteligentny dom

Na jaki kurs niemieckiego online warto się zapisać?

Co zrobić, żeby szybko zasnąć?

Jaki ekran wybrać do kina samochodowego lub plenerowego?

Najlepsze imprezy techno w tym roku - na co zarezerwować bilety już dziś?

Obstawianie zakładów na żywo

Auto detailing – 3 sposoby na odzyskanie dawnego wyglądu samochodu

Loty w tunelu aerodynamicznym w Warszawie

W jaki sposób przygotować się do łowienia ryb zimą?

Własna bluza z nadrukiem?

Repertuar Warszawskich teatrów w styczniu

Dobry catering dietetyczny w Warszawie, czyli jaki? Podpowiadamy, jak wybrać dietę pudełkową

Jak wybrać ekipę do remontu mieszkania w Warszawie?

Jak mieszka się na Mokotowie?

Umowa o pośrednictwo - do czego zobowiązuje i czy warto ją podpisać?

Podolog dla seniora - czy jest konieczny?

Historia zakładów bukmacherskich w Polsce

Specjalny wysłannik donosi...

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Jak dbać o dobrą jakość lodowiska?

Odkryj magiczny świat wraz z Elle i Lottie

Sale zabaw dla dzieci. Zabawa na sto dwa!

Liceum dla dorosłych - sposób na uzupełnienie wykształcenia

Co wędkarz powinien kupić pod koniec zimy?

Zabawy i łamigłówki. W jakim wieku dać dziecku krzyżówkę?

Mieszkanie z rynku wtórnego czy pierwotnego?

5 powodów dla których warto skorzystać z firmy przeprowadzkowej w Warszawie

Najtańsze mieszkania w polskich miastach - ranking nieruchomości

How to Build a Great Web & Mobile Marketplace

Medical App Development

Jeśli nie garaż murowany, to może blaszany?

Tak to miało być...

Dlaczego warto zamieszkać na Ochocie?

Jaki prezent na Wielkanoc wybrać?

Opieka nad bliskimi zmagającymi się z NTM

Event firmowy? Tylko z Agencją Argentum Event!

Prywatne przedszkole - wszystko co najlepsze dla twojego dziecka

Wczasy w raju – najpiękniejsze plaże w Tajlandii

Dlaczego warto uczyć dzieci rysunku?

10 pomysłów na wyjazd weekendowy w 2020

5 pomysłów na prezent ślubny

To nie musi kosztować...

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Wolna sobota

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Reklama

Ciekawostki