• ul. Jórskiego 22; 03-584 Warszawa
  • Tel. 22/6789666

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Ciekawostki

Zrezygnuj z tłuszczu, ale nie ze smaku – czym podkręcić smak niskotłuszczowych dań?

Nie nudź się w domu – posłuchaj najlepszych koncertów

Festiwale muzyczne – jak wybrać najlepszy?

5 pomysłów na prezent ślubny

Event firmowy? Tylko z Agencją Argentum Event!

Ubezpieczenia w Warszawie dla posiadaczy samochodów osobowych – o czym warto pamiętać?

Jak zaplanować oświetlenie salonu?

Prywatne przedszkole - wszystko co najlepsze dla twojego dziecka

Pomoc drogowa na terenie Warszawy

Najtańsze mieszkania w polskich miastach - ranking nieruchomości

Dobry catering dietetyczny w Warszawie, czyli jaki? Podpowiadamy, jak wybrać dietę pudełkową

Loty w tunelu aerodynamicznym w Warszawie

Naprawa iphone

Spodenki rowerowe z wkładką, czyli słuszny wybór dla pasjonatów kolarstwa

Przekąski na urodzinowe przyjęcie

Kolory szat liturgicznych - jakie mają znaczenie?

Jak ubierać niemowlę na wiosnę?

Buty dziecięce marki bobux - zdrowie, wygoda i najwyższa jakość wykonania

Jeśli nie garaż murowany, to może blaszany?

Przedszkole Pruszków - wybierz Koziołki

Firma sprzątająca biura – czy sprawdzi się jako biznes?

Copix najlepszy serwis kserokopiarek Konica Minolta

Jak uczyć się podczas studiów, by osiągać dobre wyniki?

Kompleksowe sprzątanie mieszkania - Warszawa, Kraków, Wrocław

Jakie suplementy przyjmować będąc wegetarianinem?

Odkryj magiczny świat wraz z Elle i Lottie

Szkolenia i kursy pedagogiczne dla opiekunów żłobkowych i przedszkolnych

Agencja eventowa w Warszawie? Wiemy, którą firmę wybrać

Sale zabaw dla dzieci. Zabawa na sto dwa!

Ekspresy do kawy - pomysł na dobry poranek

Żywopłot – praktyczne przemyślenia

Jak wybrać ekipę do remontu mieszkania w Warszawie?

5 pomysłów na zabawę z psem

Jak zaplanować remont w mieszkania?

Dlaczego należy chronić się przed stonkami ziemniaczanymi?

Nowa generacja klejów do zabawy - kleje pva

Zalety kursów online przygotowujących do matury z matematyki

How to Build a Great Web & Mobile Marketplace

Jak najlepiej ubezpieczyć dziecko na rok szkolny 2022/23?

Jaką umowę podpisać z wykonawcą usługi?

Podłoga drewniana – idealna do każdego wnętrza

Podolog dla seniora - czy jest konieczny?

Problemy ze snem?

Jakie efekty może przynieść nauka poprzez zabawę

Discovery Phase For Software Development: How Much Does It Cost?

Pergole tarasowe - idealne rozwiązanie dla twojego domu

Medical App Development

Rolety - przewodnik po dostępnych rodzajach

Tak to miało być...

Lokalne pozycjonowanie stron - dlaczego przedsiębiorcy powinni je stosować?

Rola gier w rozwoju dzieci

Przełam rutynę i zorganizuj wyjątkową randkę. Jak? Podpowiadamy!

Dlaczego warto zamieszkać na Ochocie?

Umowa o pośrednictwo - do czego zobowiązuje i czy warto ją podpisać?

Czym się charakteryzują lampy UV do wody?

Mieszkanie z rynku wtórnego czy pierwotnego?

Zabawki dla dzieci w każdym wieku

Jak zachęcić dziecko do aktywności na zewnątrz nawet w deszczowe dni?

Zatańcz ze mną!

Co zrobić, żeby szybko zasnąć?

Dlaczego warto uczyć dzieci rysunku?

Historia zakładów bukmacherskich w Polsce

Kamizelka wraca na salony

Deski gastronomiczne, na które warto zwrócić uwagę

To nie musi kosztować...

Kropelkowe nawadnianie ogrodów – co warto o nim wiedzieć?

Jak przygotować teczkę rysunkową?

Na jaki kurs niemieckiego online warto się zapisać?

Zwierzak w prezencie – i co dalej?

Przełom w biznesie franczyzowym – zabezpieczenie przed ryzykiem ekonomicznym

Popularne festiwale - bilety na imprezy masowe

Zakupy z personal shopperem

Jak sobie radzić z chronicznym zmęczeniem?

Torebki Monnari - listonoszki i shopperki na jesień 2021

Euforia czy tragedia? Jakie oczekiwania przed Euro 2020?

W jaki sposób przygotować się do łowienia ryb zimą?

Jak mieszka się na Mokotowie?

Buty dla dzieci - jak wybrać właściwą parę?

Komplet dresowy - jak nosić i z czym łączyć?

Kiedy warto skorzystać z zabiegów medycyny estetycznej?

Domy Krępa - połączenie spokoju przedmieść z wygodą centrum miasta

Kiedy zdecydować się na meble na wymiar?

Systemy gipsowe – na jaki się zdecydować?

Odżywki białkowe - wsparcie diety nie tylko dla sportowców

Jaki prezent na Wielkanoc wybrać?

Biuro rachunkowe – pomoc ważniejsza niż może się to wydawać!

Czy dzieci w wieku przedszkolnym potrzebują odzieży chroniącej przed deszczem?

Czym jest burza? Jak powstaje i gdzie jest na żywo na mapie

Paranoja

Kiedy powinno się rozpocząć terapię DDA lub DDD?

3 sukienki, które założysz do pracy i nie zaburzysz dress-code’u!

Opuchlizna nóg - jak z nią walczyć?

Oczyszczające zabiegi na twarz – co wybrać?

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Najlepsze imprezy techno w tym roku - na co zarezerwować bilety już dziś?

Jaki ekran wybrać do kina samochodowego lub plenerowego?

Auto detailing – 3 sposoby na odzyskanie dawnego wyglądu samochodu

Rozwiń swoje hobby - kurs rysunku w Warszawie

Jakie buty na jesień? 5 propozycji na ciekawe stylistyki

Jak dbać o dobrą jakość lodowiska?

Jak bezproblemowo przeprowadzić remont mieszkania w bloku?

Liceum dla dorosłych - sposób na uzupełnienie wykształcenia

Nie masz pomysłu co podarować siostrze pod choinkę ? Sprawdź te propozycje

Sterowanie oświetleniem - urządzamy inteligentny dom

Muzyka, której szukasz

Niebo nad Polską pełne samolotów

Dobry psycholog rodzinny w Warszawie - profesjonalna pomoc w PsychoCare

Komu powierzyć sprzątanie mieszkania Warszawa

Jak sprawdzają się ekspresy marki Krups?

Bez wychodzenia z domu – gdzie w stolicy najlepiej zamówić burgera

Opieka nad bliskimi zmagającymi się z NTM

Specjalny wysłannik donosi...

Jaki sport warto uprawiać na wiosnę

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Wolna sobota

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Reklama

Ciekawostki