• ul. Jórskiego 22; 03-584 Warszawa
  • Tel. 22/6789666

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Ciekawostki

Auto detailing – 3 sposoby na odzyskanie dawnego wyglądu samochodu

Prezent dla niej - jaki wybrać, aby był zaskakujący i oryginalny?

Wieczór kawalerski Warszawa

Joga sposobem na siebie

Odkryj magiczny świat wraz z Elle i Lottie

Kosz okolicznościowy – udany prezent świąteczny dla firm

Jak zorganizować niezapomniany wieczór kawalerski lub panieński?

Bukmacher to nie tylko piłka nożna

Co wędkarz powinien kupić pod koniec zimy?

Systemy gipsowe – na jaki się zdecydować?

Jaki prezent na Wielkanoc wybrać?

Tak to miało być...

Metody usuwania zmarszczek

Nie nudź się w domu – posłuchaj najlepszych koncertów

10 pomysłów na wyjazd weekendowy w 2020

Zakład o największy hit lata?

Najszybszy Internet – jaki wybrać?

Zatańcz ze mną!

Profesjonalne spodnie do ćwiczeń

Niebo nad Polską pełne samolotów

Jak dbać o dobrą jakość lodowiska?

Emocje coraz bliżej

Nie wolno lekceważyć wieczoru panieńskiego

Weekend na Malcie

Dobry psycholog rodzinny w Warszawie - profesjonalna pomoc w PsychoCare

Illegal Noise – specjalny projekt dla miłośników hip-hopu

Szukasz telefonu - postaw na Samsung Galaxy!

Jak obniżyć składkę OC o ponad 50%?

Sprzęt i akcesoria niezbędne do wędkowania

Przestrzeń eventowa dla organizacji zajęć

Dlaczego należy chronić się przed stonkami ziemniaczanymi?

Kurs języka angielskiego dla seniorów – zalety

Kurs języka polskiego: grupowy, indywidualny, a może specjalistyczny?

Opieka nad bliskimi zmagającymi się z NTM

Najbardziej przydatne akcesoria wędkarskie

Pomoc drogowa na terenie Warszawy

Jak przygotować teczkę rysunkową?

Jak otworzyć drzwi bez kluczyka – metoda na zatrzaśnięte drzwi

Boliwia wycieczki do Ameryki Południowej

Medical App Development

Zabawa w plenerze – jak przygotować letnie przyjecie

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Jak wyczyścić żelazko z kamienia?

Dlaczego warto uczyć dzieci rysunku?

Co, oprócz wynajmu samochodu, oferują wypożyczalnie aut w Warszawie?

Podłoga drewniana – idealna do każdego wnętrza

W jaki sposób przygotować się do łowienia ryb zimą?

Ogłoszenia usługi

Co zrobić, żeby szybko zasnąć?

Totolotek – renomowane zakłady bukmacherskie z tradycją

Bonusy bukmacherskie na początek 2020 roku

Fame MMA 4. Co czeka nas w Częstochowie?

Jak zostać konserwatorem dzieł sztuki?

Wskazówki dla typujących skoki narciarskie u bukmachera

Łazienkowska galeria sław

Wakacje w Warszawie. Poznaj atrakcje dla całej rodziny

Jak pożyczyć pieniądze przez internet?

Obstawianie zakładów na żywo

Ceny mieszkań w Warszawie.

Kod promocyjny

Najlepsze marki wędkarskie w niskich cenach

Najpiękniejsze kina świata

Zabawy i łamigłówki. W jakim wieku dać dziecku krzyżówkę?

Specjalny wysłannik donosi...

Praca na Jobsora

5 powodów dla których warto skorzystać z firmy przeprowadzkowej w Warszawie

Rozwiń swoje hobby - kurs rysunku w Warszawie

Gdzie wymienić stare wycofane banknoty?

To nie musi kosztować...

Repertuar Warszawskich teatrów w styczniu

Własna bluza z nadrukiem?

Imprezy muzyczne, których nie można przegapić – sprawdź co będzie się działo we Wrocławiu w najbliższych miesiącach

Wczasy w raju – najpiękniejsze plaże w Tajlandii

Loty w tunelu aerodynamicznym w Warszawie

Jak ubierać niemowlę na wiosnę?

Jak skutecznie uczyć się słownictwa w języku angielskim?

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Wolna sobota

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Reklama

Ciekawostki