• ul. Jórskiego 22; 03-584 Warszawa
  • Tel. 22/6789666

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Ciekawostki

Jak wybrać ekipę do remontu mieszkania w Warszawie?

Zwierzak w prezencie – i co dalej?

W jaki sposób przygotować się do łowienia ryb zimą?

Event firmowy? Tylko z Agencją Argentum Event!

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Buty dla dzieci - jak wybrać właściwą parę?

Auto detailing – 3 sposoby na odzyskanie dawnego wyglądu samochodu

Copix najlepszy serwis kserokopiarek Konica Minolta

How to Build a Great Web & Mobile Marketplace

Kiedy warto skorzystać z zabiegów medycyny estetycznej?

Rolety - przewodnik po dostępnych rodzajach

Rola gier w rozwoju dzieci

Bez wychodzenia z domu – gdzie w stolicy najlepiej zamówić burgera

Nie nudź się w domu – posłuchaj najlepszych koncertów

Dlaczego warto zamieszkać na Ochocie?

Jeśli nie garaż murowany, to może blaszany?

Dlaczego należy chronić się przed stonkami ziemniaczanymi?

Loty w tunelu aerodynamicznym w Warszawie

To nie musi kosztować...

Problemy ze snem?

Podolog dla seniora - czy jest konieczny?

Przełom w biznesie franczyzowym – zabezpieczenie przed ryzykiem ekonomicznym

Medical App Development

5 pomysłów na prezent ślubny

Jak przygotować teczkę rysunkową?

Jak dbać o dobrą jakość lodowiska?

Zrezygnuj z tłuszczu, ale nie ze smaku – czym podkręcić smak niskotłuszczowych dań?

Co zrobić, żeby szybko zasnąć?

Jaki ekran wybrać do kina samochodowego lub plenerowego?

Odkryj magiczny świat wraz z Elle i Lottie

Prywatne przedszkole - wszystko co najlepsze dla twojego dziecka

Niebo nad Polską pełne samolotów

Mieszkanie z rynku wtórnego czy pierwotnego?

Podłoga drewniana – idealna do każdego wnętrza

Jaką umowę podpisać z wykonawcą usługi?

Jakie suplementy przyjmować będąc wegetarianinem?

Pomoc drogowa na terenie Warszawy

Festiwale muzyczne – jak wybrać najlepszy?

Ekspresy do kawy - pomysł na dobry poranek

Tak to miało być...

Dlaczego warto uczyć dzieci rysunku?

Sterowanie oświetleniem - urządzamy inteligentny dom

Kolory szat liturgicznych - jakie mają znaczenie?

Specjalny wysłannik donosi...

Najlepsze imprezy techno w tym roku - na co zarezerwować bilety już dziś?

Zabawki dla dzieci w każdym wieku

Umowa o pośrednictwo - do czego zobowiązuje i czy warto ją podpisać?

Opieka nad bliskimi zmagającymi się z NTM

Jak uczyć się podczas studiów, by osiągać dobre wyniki?

Naprawa iphone

Na jaki kurs niemieckiego online warto się zapisać?

Dobry psycholog rodzinny w Warszawie - profesjonalna pomoc w PsychoCare

Torebki Monnari - listonoszki i shopperki na jesień 2021

Popularne festiwale - bilety na imprezy masowe

Sale zabaw dla dzieci. Zabawa na sto dwa!

Tu o bezpieczeństwo dba Pikuś - ubezpieczenie nie tylko dla Uczniów

Historia zakładów bukmacherskich w Polsce

Zakupy z personal shopperem

Jak mieszka się na Mokotowie?

Domy Krępa - połączenie spokoju przedmieść z wygodą centrum miasta

Euforia czy tragedia? Jakie oczekiwania przed Euro 2020?

Jak sobie radzić z chronicznym zmęczeniem?

Biuro rachunkowe – pomoc ważniejsza niż może się to wydawać!

Najtańsze mieszkania w polskich miastach - ranking nieruchomości

3 sukienki, które założysz do pracy i nie zaburzysz dress-code’u!

Oczyszczające zabiegi na twarz – co wybrać?

Pergole tarasowe - idealne rozwiązanie dla twojego domu

Systemy gipsowe – na jaki się zdecydować?

Jaki prezent na Wielkanoc wybrać?

Rozwiń swoje hobby - kurs rysunku w Warszawie

Zatańcz ze mną!

Jak ubierać niemowlę na wiosnę?

Czym się charakteryzują lampy UV do wody?

Dobry catering dietetyczny w Warszawie, czyli jaki? Podpowiadamy, jak wybrać dietę pudełkową

Liceum dla dorosłych - sposób na uzupełnienie wykształcenia

Firma sprzątająca biura – czy sprawdzi się jako biznes?

Muzyka, której szukasz

Buty dziecięce marki bobux - zdrowie, wygoda i najwyższa jakość wykonania

BIOTECHIUM

 



Kto tak potrafi?

 



Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Wolna sobota

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Reklama

Polecamy

Ciekawostki