• ul. Jórskiego 22; 03-584 Warszawa
  • Tel. 22/6789666

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Ciekawostki

10 pomysłów na wyjazd weekendowy w 2020

Weekend na Malcie

Kod promocyjny

Kurs języka angielskiego dla seniorów – zalety

Sprzęt i akcesoria niezbędne do wędkowania

Wczasy w raju – najpiękniejsze plaże w Tajlandii

Specjalny wysłannik donosi...

Profesjonalne spodnie do ćwiczeń

Emocje coraz bliżej

Opieka nad bliskimi zmagającymi się z NTM

Najlepsze marki wędkarskie w niskich cenach

Jak otworzyć drzwi bez kluczyka – metoda na zatrzaśnięte drzwi

Przestrzeń eventowa dla organizacji zajęć

Najszybszy Internet – jaki wybrać?

Podłoga drewniana – idealna do każdego wnętrza

Jak obniżyć składkę OC o ponad 50%?

Prezent dla niej - jaki wybrać, aby był zaskakujący i oryginalny?

W jaki sposób przygotować się do łowienia ryb zimą?

Praca na Jobsora

Jak ubierać niemowlę na wiosnę?

Sale zabaw dla dzieci. Zabawa na sto dwa!

Zabawy i łamigłówki. W jakim wieku dać dziecku krzyżówkę?

Własna bluza z nadrukiem?

Odkryj magiczny świat wraz z Elle i Lottie

Łazienkowska galeria sław

Co wędkarz powinien kupić pod koniec zimy?

Jak przygotować teczkę rysunkową?

Zakład o największy hit lata?

Co, oprócz wynajmu samochodu, oferują wypożyczalnie aut w Warszawie?

Joga sposobem na siebie

Kurs języka polskiego: grupowy, indywidualny, a może specjalistyczny?

Zabawa w plenerze – jak przygotować letnie przyjecie

Nie nudź się w domu – posłuchaj najlepszych koncertów

Bonusy bukmacherskie na początek 2020 roku

Totolotek – renomowane zakłady bukmacherskie z tradycją

Prywatne przedszkole - wszystko co najlepsze dla twojego dziecka

Pomoc drogowa na terenie Warszawy

Podolog dla seniora - czy jest konieczny?

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Boliwia wycieczki do Ameryki Południowej

Ogłoszenia usługi

Jak skutecznie uczyć się słownictwa w języku angielskim?

Tak to miało być...

Zatańcz ze mną!

Historia zakładów bukmacherskich w Polsce

Najbardziej przydatne akcesoria wędkarskie

Gdzie wymienić stare wycofane banknoty?

Fame MMA 4. Co czeka nas w Częstochowie?

5 powodów dla których warto skorzystać z firmy przeprowadzkowej w Warszawie

To nie musi kosztować...

Najpiękniejsze kina świata

Dlaczego warto uczyć dzieci rysunku?

Obstawianie zakładów na żywo

Wieczór kawalerski Warszawa

Loty w tunelu aerodynamicznym w Warszawie

Auto detailing – 3 sposoby na odzyskanie dawnego wyglądu samochodu

Dobry psycholog rodzinny w Warszawie - profesjonalna pomoc w PsychoCare

Kosz okolicznościowy – udany prezent świąteczny dla firm

Jak zostać konserwatorem dzieł sztuki?

Tu o bezpieczeństwo dba Pikuś - ubezpieczenie nie tylko dla Uczniów

Dlaczego należy chronić się przed stonkami ziemniaczanymi?

Illegal Noise – specjalny projekt dla miłośników hip-hopu

Medical App Development

Rozwiń swoje hobby - kurs rysunku w Warszawie

Jaki prezent na Wielkanoc wybrać?

Co zrobić, żeby szybko zasnąć?

Nie wolno lekceważyć wieczoru panieńskiego

Bukmacher to nie tylko piłka nożna

Metody usuwania zmarszczek

Wakacje w Warszawie. Poznaj atrakcje dla całej rodziny

Systemy gipsowe – na jaki się zdecydować?

Szukasz telefonu - postaw na Samsung Galaxy!

Wskazówki dla typujących skoki narciarskie u bukmachera

Repertuar Warszawskich teatrów w styczniu

Jak zorganizować niezapomniany wieczór kawalerski lub panieński?

Imprezy muzyczne, których nie można przegapić – sprawdź co będzie się działo we Wrocławiu w najbliższych miesiącach

Niebo nad Polską pełne samolotów

Jak wyczyścić żelazko z kamienia?

Ceny mieszkań w Warszawie.

Jak pożyczyć pieniądze przez internet?

Jak dbać o dobrą jakość lodowiska?

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Wolna sobota

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Reklama

Ciekawostki