• ul. Jórskiego 22; 03-584 Warszawa
  • Tel. 22/6789666

 

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Ciekawostki

Sprzęt i akcesoria niezbędne do wędkowania

Kolory szat liturgicznych - jakie mają znaczenie?

Obstawianie zakładów na żywo

Jak ubierać niemowlę na wiosnę?

5 pomysłów na prezent ślubny

Zakupy z personal shopperem

Historia zakładów bukmacherskich w Polsce

How to Build a Great Web & Mobile Marketplace

Dobry psycholog rodzinny w Warszawie - profesjonalna pomoc w PsychoCare

Własna bluza z nadrukiem?

Festiwale muzyczne – jak wybrać najlepszy?

Biuro rachunkowe – pomoc ważniejsza niż może się to wydawać!

Jak wybrać ekipę do remontu mieszkania w Warszawie?

Metody usuwania zmarszczek

Jak dbać o dobrą jakość lodowiska?

Jak przygotować teczkę rysunkową?

Zrezygnuj z tłuszczu, ale nie ze smaku – czym podkręcić smak niskotłuszczowych dań?

W jaki sposób przygotować się do łowienia ryb zimą?

Kiedy warto skorzystać z zabiegów medycyny estetycznej?

Prywatne przedszkole - wszystko co najlepsze dla twojego dziecka

Firma sprzątająca biura – czy sprawdzi się jako biznes?

Co wędkarz powinien kupić pod koniec zimy?

Repertuar Warszawskich teatrów w styczniu

Ekspresy do kawy - pomysł na dobry poranek

10 pomysłów na wyjazd weekendowy w 2020

Dlaczego warto zamieszkać na Ochocie?

Muzyka, której szukasz

Pomoc drogowa na terenie Warszawy

Euforia czy tragedia? Jakie oczekiwania przed Euro 2020?

Rozwiń swoje hobby - kurs rysunku w Warszawie

Jak mieszka się na Mokotowie?

Systemy gipsowe – na jaki się zdecydować?

Podolog dla seniora - czy jest konieczny?

Odkryj magiczny świat wraz z Elle i Lottie

Sterowanie oświetleniem - urządzamy inteligentny dom

Emocje coraz bliżej

Popularne festiwale - bilety na imprezy masowe

Copix najlepszy serwis kserokopiarek Konica Minolta

Mieszkanie z rynku wtórnego czy pierwotnego?

Jaki prezent na Wielkanoc wybrać?

Dlaczego warto uczyć dzieci rysunku?

Jaką umowę podpisać z wykonawcą usługi?

Zabawy i łamigłówki. W jakim wieku dać dziecku krzyżówkę?

Sale zabaw dla dzieci. Zabawa na sto dwa!

Tak to miało być...

Loty w tunelu aerodynamicznym w Warszawie

Dlaczego należy chronić się przed stonkami ziemniaczanymi?

Na jaki kurs niemieckiego online warto się zapisać?

Zakład o największy hit lata?

Niebo nad Polską pełne samolotów

Specjalny wysłannik donosi...

Auto detailing – 3 sposoby na odzyskanie dawnego wyglądu samochodu

Kurs języka polskiego: grupowy, indywidualny, a może specjalistyczny?

Najlepsze imprezy techno w tym roku - na co zarezerwować bilety już dziś?

Liceum dla dorosłych - sposób na uzupełnienie wykształcenia

To nie musi kosztować...

Nie nudź się w domu – posłuchaj najlepszych koncertów

Najlepsze marki wędkarskie w niskich cenach

Bez wychodzenia z domu – gdzie w stolicy najlepiej zamówić burgera

Co zrobić, żeby szybko zasnąć?

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Najtańsze mieszkania w polskich miastach - ranking nieruchomości

Rodzaje bonusów bukmacherskich i ich zalety dla typerów

Opieka nad bliskimi zmagającymi się z NTM

Event firmowy? Tylko z Agencją Argentum Event!

Nie wolno lekceważyć wieczoru panieńskiego

Podłoga drewniana – idealna do każdego wnętrza

Medical App Development

Tu o bezpieczeństwo dba Pikuś - ubezpieczenie nie tylko dla Uczniów

Zatańcz ze mną!

Jaki ekran wybrać do kina samochodowego lub plenerowego?

Wieczór kawalerski Warszawa

Jeśli nie garaż murowany, to może blaszany?

Umowa o pośrednictwo - do czego zobowiązuje i czy warto ją podpisać?

5 powodów dla których warto skorzystać z firmy przeprowadzkowej w Warszawie

Zwierzak w prezencie – i co dalej?

Dobry catering dietetyczny w Warszawie, czyli jaki? Podpowiadamy, jak wybrać dietę pudełkową

Wczasy w raju – najpiękniejsze plaże w Tajlandii

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Wolna sobota

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Reklama

Ciekawostki